Четвер, 28.03.2024, 18:52
Вітаю Вас Гість | RSS

Реферати з ЦО, БЖД, охорони праці

Реферати

Головна » Статті » Охорона праці

Система управління охорони праці на підприємстві
План
ВСТУП                                         
1.    Організаційна характеристика підприємства              
1.1. Загальна характеристика будинку                 
2. Умови праці на виробництві                         
2.1. Метеоумови на робочому місці                     
2.2. Система вентиляції, кондиціювання                  
3. Виробничі шкідливості та методи захисту працівників від їх негативного впливу                                      
3.1. Шум і вібрація                                  
4. Аналіз і профілактика професійних захворювань та виробничий
травматизм                                              
5. Організація охорони праці та протипожежної безпеки          
5.1.Електро-та пожежобезпечність. Евакуація персоналу     
ВИСНОВКИ                                     
СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ                  

ВСТУП

Метою управління охороною праці є забезпечення безпеки, збереження здоров'я та працездатності людини в процесі праці. Ця мета досягається виконанням відповідних функцій управління, тобто комплексом взаємопов'язаних видів, що здійснюються суб'єктом управління цілеспрямовано на об'єкт управління.
На всіх підприємствах створюються здорові і безпечні умови праці, встановлюються правові засади регулювання відносин в галузі охорони праці між роботодавцями і працівниками, а також створюються умови праці, що відповідають вимогам збереження життя і здоров'я працівників у процесі трудової діяльності.
Забезпечення здорових і безпечних умов праці покладається на адміністрацію підприємства. Адміністрація зобов'язана впроваджувати сучасні засоби техніки безпеки, що попереджають виробничий травматизм, і забезпечувати санітарно-гігієнічні умови, що запобігають виникненню професійних захворювань працівників.
Метою охорони праці є науковий аналіз умов праці, технологічних процесів, апаратури і обладнання з точки зору можливості виникнення появи небезпечних факторів, виділення шкідливих виробничих речовин. На основі такого аналізу визначаються небезпечні ділянки виробництва, можливі аварійні ситуації та розробляються заходи щодо їх усунення або обмеження наслідків.
Самостійна робота складається із 5 розділів.
Джерела інформації в роботі – навчальні посібники та інтернет - ресурси, періодичні видання, статистичні матеріали, літературні та довідкові видання.


1.    ОРГАНІЗАЦІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА

«Делі Тур» - сімейне підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю. Управління фірмою здійснюється її власниками.
Генеральний директор, він же один із засновників компанії і власник деякої частини акцій - А.Б. Петров (випускник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, вільно володіє англійською мовою. Протягом 9 років Петров А.Б. працював гідом-перекладачем у ТОВ «Інтурист-Харків» та інших туристичних фірмах. Навички управління підприємством були придбані ним в ході практичної роботи, а також під час стажування у США за курсом «Управління малим бізнесом у туризмі».
В обов'язки генерального директора входять розробка іміджу фірми, маркетинг, представницькі функції, взаємодія з партнерами, отримання необхідних ліцензій, набір і навчання персоналу, складання програм перебування туристів в Україні, ділова переписка.
Керуючий директор О.Б. Петрова (випускниця Київського Національного торговельно-економічного університету), протягом 5 років працювала викладачем. Згодом перейшла на посаду менеджера одного з київських Навчальних центрів. В даний час є засновником компанії і власником певної частини акцій компанії і виконує обов'язки керуючого директора фірми «Делі Тур», в які входять: оперативне управління, бухгалтерський облік, юридичні аспекти діяльності фірми, взаємодія з транспортними фірмами, організація проживання та харчування туристів, а також всі інші необхідні моменти організації обслуговування туристів.
У залежності від обсягу роботи укладаються договори з готелями, господарями квартир, гідами-перекладачами, водіями автомашин або транспортними фірмами. Гіди-перекладачі та водії автомашин працюють на основі погодинної оплати.
Схематично організаційну структуру підприємства можна представити так(Рис.1.1):

Рис. 1.1 - Організаційна структура підприємства
Таблиця 1.1 - Кваліфікаційні характеристики працівників

Таблиця 1.2 - Річний фонд оплати праці персоналу

Крім щомісячної заробітної плати співробітники будуть одержувати премії, наприклад, за виробничі результати або надбавки до окладів за професійну майстерність.


1.1 Загальна характеристика будинку
Будівля , в якому знаходиться туристичне підприємсто є бізнес-центром класу А в Харкові. Він розташований поблизу однієї з основних транспортних артерій міста. Тут зосереджені адміністративні, торгові і офісні будівлі Харкова.
Район уже сформувався як діловий центр Харкова і розташовує відповідною інфраструктурою. Біля бізнес-центру знаходяться відділення семи банків, ряд готелів, кілька кафе, ресторан, клініка і спортивний комплекс.
Більше того, з вікон офісного приміщення відкривається чудовий вид на велику паркову зону з джерелом, тихими алеями, і чистим свіжим (незважаючи на центр міста) повітрям. Поєднання мікроклімату одного з наймальовничіших куточків Харкова та розвиненої інфраструктури ділового центру створює атмосферу, яка сприяє активній роботі.
Загальний опис офісного центру:
Кількість поверхів будівлі - 12
Загальна площа - 13301,7 м2
Орендна площа - 9930,5 м2
Рік будівництва - 2006р.
Архітектурне вирішення бізнес-центру
Вигляд будівлі офісного центру з архітектурної точки зору не залишає сумнівів в його функціональне призначення, що безумовно є його очевидним гідністю. Виразна архітектура і сучасний дизайн створюють особливий діловий імідж і надають сприятливе враження на відвідувачів Бізнес-центру. Зовнішнє оформлення будівлі бізнес-центру передбачає приголомшливу повсякденну і святкову ілюмінацію.
Планування офісів
Принцип організації приміщень в офісній будівлі - "open space". Корисна площа одного рівня 740-890 метрів.
Ліфти
Три пасажирські ліфти OTIS, вантажопідйомністю 1000 кг.
Офіс знаходиться на 5 поверсі:
• Віконні отвори з ПВХ, профіль «REHAU», склопакет прозорий 24 мм.
• Стелі підвісні системи «Armstrong»
• Стіни в коридорах і офісах обклеєні шпалерами на флізелін світло блакитного кольору
• Підлогове покриття в офісних приміщеннях - комерційний лінолеум
• Хол і шлюз пожежного ліфта відокремлені скляними дверима
• Міжкімнатні дверні отвори і прорізи в технологічні приміщення (усього 18 на поверх) заповнені дверними системами МДФ.
• У кожному крилі є туалет
• Портали ліфтів обрамлені чорним лабрадоритом Н = 20мм з полірованої фаскою і площиною
• Плитка в коридорах - кам'яно-керамічний матова неглазурована
• Плитка на сходових маршах - матова неглазурована
• Висвітлення в офісних приміщеннях - світильники люмінісентние.
• Офіс площею 20 м2
• Площа 1 вікна 2,8 м2.
Основні геометричні розміри офісу:
- Довжина а = 6 м;
- Ширина b = 5 м;
- Висота h = 2,60 м.
Площа приміщення-30 м

2.    УМОВИ ПРАЦІ НА ВИРОБНИЦТВІ

2.1. Метеоумови на робочому місці
Для оптимальної планування робочого місця використовується два столи з висувною полицею для клавіатури. Обертовий стілець з підлокітниками оснащений пневматичною системою регулювання висоти і кута нахилу спинки. Дисплей має плоский кольоровий екран розміром 17 дюймів по діагоналі. Використовується електронно-променева трубка. Є можливість роздільної настройки яскравості і контрастності фону, вертикальної та горизонтальної розверстки і зняття електромагнітного поля екрану. Доступна функція зміни теплоти квітів у межах від 15 до 3 Ккал. Дисплей встановлений на рухомий шарнірної опорі, що дозволяє змінювати кут огляду. Клавіатура і миша підключені до системного блоку через інфрачервоні порти, що виключає наявність проводів і підвищує мобільність цих пристроїв.
Завдяки поворотному кріслу на коліщатках, є можливість вільно працювати з принтером та сканером. Кутове планування робочого місця дозволяє уникнути зайвих рухів в процесі роботи і при використанні периферійних пристроїв, так як до них можна легко дістати рукою. Компонування комп'ютерної миші та клавіатури на одній зігнутої полиці пояснюється тим, що 65% операцій на комп'ютері здійснюється графічним маніпулятором, отже, його необхідно розмістити якомога зручніше.
Для зниження стомлення і напруги рук менеджера в процесі роботи виконуються наступні вимоги по плануванню робочого місця:
- клавіатура розташовується так, щоб руки менеджера були спрямовані вниз, тобто рівень клавіатури має бути нижче рівня ліктьового суглоба;
- на кріслі передбачаються підлокітники, щоб створити опору для ліктьових суглобів;
- комп'ютерна миша розташовується на одному рівні з клавіатурою, щоб руки в процесі роботи перебували на одному рівні, що позбавить від втоми в плечах;
- у клавіатури передбачаються спеціальні упори для підтримки кистей рук.
Відповідно до санітарних норм на одне робоче місце, оснащене комп'ютером, передбачається не менше 6 м2 площі і кубатура не менше 19,5 м3.
Умови праці менеджера при роботі на комп'ютері характеризується можливістю впливу на нього наступних виробничих факторів: шуму, тепло-виділень, іонізуючих та неіонізуючих випромінювань, специфічних умов зорової роботи.
Мікроклімат на робочому місці має великий вплив на стан здоров'я і продуктивність праці менеджера. З огляду на те, що відеотермінали є джерелом тепловиділень, це може привести до підвищення температури і зниження відносної вологості повітря на робочих місцях, що сприяє подразнення шкіри. У приміщенні, де розміщено робоче місце менеджера, мікрокліматичні умови такі: (наведені в таблиці 2.1.1)
Таблиця 2.1.1 Мікрокліматичні умови

Важливе місце в комплексі заходів з охорони праці і оздоровлення умов праці займає створення оптимального світлового середовища, тобто раціональна організація природного та штучного освітлення приміщення та робочих місць.
На робочому місці в світлий час доби передбачається природне одностороннє бічне освітлення (КЕО = 1,2%). Екран дисплея розгорнуто боком до вікна. Вікна забезпечені світлорозсіючими шторами.
Штучне освітлення має створювати хорошу видимість інформації на екрані відеотерміналу та робочих матеріалів на столі. Для освітлення робочого місця менеджера застосовується комбіноване освітлення (загальне + місцевий). Освітленість робочих поверхонь при комбінованому штучному освітленні складає 500 лк. Для виключення засвічення екрану прямими світловими потоками світильники загального освітлення з люмінесцентними лампами розташовуються збоку від робочого місця під стелею паралельно лінії зору менеджера. Місцеве освітлення забезпечується світильниками, встановлюваними безпосередньо на робочому столі нижче або на рівні лінії зору менеджера, щоб не викликати засліплення.

2.2. Система вентиляції, кондиціювання
Вентиляційна система - одна з найважливіших систем в сучасному офісі. Якщо вона діє спільно з системами опалення та кондиціювання повітря, то протягом усього року в приміщеннях підтримується найбільш сприятливий та комфортний мікроклімат. Влітку для переважної більшості людей оптимальні температура 22-24°С, відносна вологість 30-60%, рухливість повітряної маси не більше 0,2 м / с. Взимку ці показники дорівнюють відповідно 20-22 ° С, 30-45% і 0,1-0,15 м / с.
Якщо ж система кондиціонування відсутня, то системи вентиляції та опалення гарантують допустимі, тобто лише необхідні параметри повітря. Наприклад, в холодну пору року температура повинна бути в межах 18-24 ° С, допустима відносна вологість не опускатися нижче 30%, а швидкість руху повітряних мас обмежена значенням 0,2 м / с.
Будь-яка схема вентиляції повинна передбачати приплив зовнішнього повітря та витяжку відпрацьованого, забезпечуючи цим баланс повітря в приміщеннях. Якщо немає припливу зовнішнього повітря, то в приміщенні, де знаходяться люди, зменшується вміст кисню в повітрі, збільшується вологість і запиленість. Якщо в приміщенні немає витяжки, то з нього не видаляються утворюються шкідливі речовини, запахи, волога. Слід також додати, що приплив і витяжка окремо один від одного не працюють. Організувати витяжку із замкнутого судини неможливо тому, що немає компенсації удаляемому повітрю.
Кондиціонування та вентиляція поетапна, незалежна. Поверхові системи вентиляції та центральне кондиціонування забезпечують індивідуальну настройку температури та клімату в офісних приміщеннях, а також передбачається припливна система вентиляції.
Опалення приміщення - центральне водяне від міських теплових мереж. Можливо, використання електричного обігрівача середньої потужності на особливо холодний період часу і під час демісезонного відключення опалення.


3.    ВИРОБНИЧІ ШКІДЛИВОСТІ ТА МЕТОДИ ЗАХИСТУ
ПРАЦІВНИКІВ ВІД ЇХ НЕГАТИВНОГО ВПЛИВУ

3.1 Шум і вібрація
Основними джерелами шуму на робочому місці менеджера, обладнаному відеотерміналами, є копіювальна техніка, принтер, сканер, факс, модем та обладнання для кондиціонування повітря, в самих відеотерміналів - вентилятори систем охолодження і трансформатори.
Допустимі параметри рівнів звуку і звукового тиску представлені в таб-лиці 3.1.1.
Таблиця 3.1.1. Допустимі рівні звуку і звукового тиску


Рівень шуму на робочому місці менеджера при роботі на комп'ютері не перевищує 65 дБА, при роботі на принтері він перевищує норми на 2-3 дБА.
Зниження шуму забезпечується за рахунок використання сучасного ма-лошумного обладнання (сучасних комп'ютерів, дисководів, лазерних принтерів, сканерів і т. д.), застосуванням звукопоглинаючих матеріалів при облицюванні приміщення, різних звукопоглинальних пристроїв (прокладок під принтер) і, крім того, раціональним плануванням робочого місця і видаленням принтера і дисководів від менеджера, що працює на відеотерміналі.


4.    АНАЛІЗ ПРИЧИН ТРАВМАТИЗМУ ТА ПРОФЕСІЙНИХ
ЗАХВОРЮВАНЬ

У виробничій сфері рівень травматизму і професійних захворювань взаємопов’язаний з технологічними процесами, обладнанням, а також науково обґрунтованою організацією виробництва та ергономічною організацією робочого місця. Статистика свідчить про те, що більшість виробничих травм в межах держави скоюється через ігнорування та нехтування працюючими елементарних вимог правил і норм безпеки під час виконання робіт. В процесі розслідування й аналізу нещасних випадків встановлено, що переважна більшість (до 80%) їх трапляється не з технічних чи технологічних причин, а через неправильну організацію праці та дію людського чинника.
До причин виробничого травматизму і професійних захворювань на даному підприємстві належать:
•    Соціально-психологічні – іноді нездоровий психологічний клімат в колективі.
•    Організаційні причини. До організаційних причин належить: неправильна організація робочого місця, неякісне проведення інструктажів, порушення технологічного режиму або трудової дисципліни, неякісні інструкцій з безпеки праці на робочих місцях.
Аналіз причин виробничого травматизму має встановити в конкретних виробничих умовах всі основні і супутні чинники, що призвели до нещасного випадку. Щоб достовірно визначити причину нещасного випадку, необхідно в процесі розслідування зібрати повну й достовірну інформацію - від характеру виробничої діяльності до поведінкової реакції працюючої людини.
На підприємстві щорічно розробляються заходи щодо профілактики виробничого травматизму й професійних захворювань які включаються в колективні договори, забезпечуються технічною документацією, джерелами фінансування та матеріальними ресурсами.
Важливим у забезпеченні безпечної праці і запобіганні травматизму на даному підприємстві є такі фактори особистого характеру - знання керівником робіт особистості кожного працівника, його психіки і особливостей характеру, медичних показників і їх відповідності параметрам роботи, ставлення до праці, дисциплінованості, задоволеності працею, засвоєння навичок безпечних методів роботи, знання норм і правил з охорони праці і пожежної безпеки, його ставлення до інших робітників і всього колективу.
Саме у формуванні у працівників правильних працеохоронних стосунків, поглядів, переконань та психологічних установок, у руйнуванні помилкових стереотипів поведінки шляхом впливу на якості особистості закладено резерв зниження рівня травматизму.

5.    ОРГАНІЗАЦІЯ ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОЇ
БЕЗПЕКИ

Всі співробітники туристської фірми «Делі Тур» ознайомлені з вимогами до організації охорони праці та протипожежної безпеки. Що стосується протипожежної безпеки, то кожен працівник повинен дотримуватися таких вимог:
- не можна підключати не справні прилади в мережу;
- залишати без нагляду або після відходу з робочого місця включені електроприлади;
- дотримуватися чистоти на робочому місці і стежити за справністю своєї оргтехніки;
- користуватися не справними електроприладами (з розбитими корпусами, з надійно незакріпленими іскрять і нагріваються в місці контакту проводами, світильники без ковпаків).
Кожен співробітник проінформований про дії при виникненні пожежі, і знає куди звернутися і які дії зробити.
Закон про основи праці в Україні обов'язковий для виконання, дані вимоги міститися у законах інших нормативних правових актах, в яких встановлюються процедури і критерії, спрямовані на збереження життя і здоров'я працівників у трудовій діяльності. У туристичній фірмі «Делі Тур» дотримується керівництво про охорону праці, у зв'язку з тим, що менеджери туристичної організації займаються діяльністю безпосередньо пов'язаної з роботою за комп'ютером, то він повинен:
•    перед роботою оглянути і привести в порядок своє робоче місце;
•     відрегулювати освітлення на робочому місці;
•     перевірити правильність підключення обладнання до мережі;
Безпосередньо під час своєї роботи менеджер повинен дотримуватися чистоти на своєму робочому місці і справність всього обладнання, яким він користується під час своєї роботи.
Керівник зі свого боку перевіряє відповідність вимогам чистоти на робочому місці, режим праці і відпочинку працівників, проведення та проходження працівниками медичного огляду, проводити інструктаж з охорони праці. Сам керівник теж проходить навчання безпечним методам і прийомам виконання робіт, стажування на робочому місці і перевірку знань вимог охорони праці.
Працівники, під час прийняття на роботу та періодично, проходять на підприємстві інструктажі з питань охорони праці, надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також з правил поведінки та дій при виникненні аварійних ситуацій, пожеж і стихійних лих.
За характером і часом проведення інструктажі з питань охорони праці (далі - інструктажі) поділяються на вступний, первинний, повторний, позаплановий та цільовий.
•    Вступний інструктаж проводиться:
    з усіма працівниками, які приймаються на постійну або тимчасову роботу, незалежно від їх освіти, стажу роботи та посади;
    з працівниками інших організацій, які прибули на підприємство і беруть безпосередню участь у виробничому процесі або виконують інші роботи для підприємства;
    з учнями та студентами, які прибули на підприємство для проходження трудового або професійного навчання;
    з екскурсантами у разі екскурсії на підприємство.
Вступний інструктаж проводиться спеціалістом служби охорони праці, який в установленому Типовим положенням порядку пройшов навчання і пе-ревірку знань з питань охорони праці.
Запис про проведення вступного інструктажу робиться в журналі реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці, який зберігається службою охорони праці або працівником, що відповідає за проведення вступного інструктажу, а також у наказі про прийняття працівника на роботу.
•    Первинний інструктаж проводиться до початку роботи безпосе-редньо на робочому місці з працівником:
    новоприйнятим (постійно чи тимчасово) на підприємство або до фізичної особи, яка використовує найману працю;
    який переводиться з одного структурного підрозділу підприємства до іншого;
    який виконуватиме нову для нього роботу;
    відрядженим працівником іншого підприємства, який бере безпосередню участь у виробничому процесі на підприємстві.
Первинний інструктаж на робочому місці проводиться індивідуально або з групою осіб одного фаху за діючими на підприємстві інструкціями з охорони праці відповідно до виконуваних робіт.
•    Повторний інструктаж проводиться на робочому місці індивідуально з окремим працівником, який виконуює однотипні роботи, за обсягом і змістом переліку питань первинного інструктажу.
•    Позаплановий інструктаж проводиться з працівниками на робочому місці або в кабінеті охорони праці:
    при введенні в дію нових або переглянутих нормативно-правових актів з охорони праці, а також при внесенні змін та доповнень до них;
    при порушеннях працівниками вимог нормативно-правових актів з охорони праці, що призвели до травм, аварій, пожеж тощо;

5.1. Електро-та пожежобезпечність. Евакуація персоналу
Вся обчислювальна техніка і багато інших видів обладнання представляють для людини з точки зору ураження електрострумом потенційної небезпеки, так як в процесі експлуатації або при проведенні профілактичних робіт людина може торкнутися частин обладнання, що знаходяться під напругою.
Всі поверхи будівлі обладнані датчиками пожежної безпеки. На всіх поверхах є по чотири пожежних шафи, укомплектованих вогнегасниками і двома рукавами і стволами.
Приміщення, в якому знаходиться робоче місце менеджера, відноситься до приміщень без підвищеної небезпеки. У нормальних умовах електричні мережі досить безпечні, так як вони надійно ізольовані, і навколишнє середовище практично не руйнує ізоляцію; крім того, в приміщенні виконані наступні заходи щодо захисту людей від ураження електричним струмом:
1) захисне заземлення - заземлюються системний блок і захисний екран дисплея;
2) частини обладнання і проводка, що знаходяться під напругою, надійно захищені і розташовані в недоступних місцях;
3) захисне занулення.
Завдяки заземленню і майже повної відсутності відкритих металевих частин на сучасній комп'ютерній техніці, небезпека виникнення зарядів статичної електрики дуже мала. Для зменшення інтенсивності генерації електричних зарядів покриття підлог виконується з антистатичного лінолеуму.
У робочому кабінеті менеджера в безпосередній близькості один від одного розташовуються сполучні дроти, комутаційні кабелі, апаратура, пристрої, вузли яких нагріваються до 80-100 С °. Для відводу надлишкової теплоти від персонального комп'ютера служать системи вентиляції та кондиціонування повітря. При цьому можливо оплавлення ізоляції сполучних проводів, їх оголення, і, як наслідок, коротке замикання, яке супроводжується іскрінням.
Пожежна небезпека приміщення визначається особливостями виконува-ного в ньому технологічного процесу, властивостями застосовуваних речовин і матеріалів. Будівлі, в якому знаходиться робочий кабінет менеджера, відносяться до  ступеня вогнестійкості.
Для запобігання розповсюдження вогню під час пожежі з однієї частини будівлі на іншу в будівлі влаштовані протипожежні перешкоди у вигляді протипожежних стін, перегородок. Конструкції виготовлені з цегли, скла, металу. Дерев'яні конструкції просочені антіперіном. На випадок вимушеної евакуації людей при пожежі з будівлі, де розташований кабінет менеджера, є евакуаційні виходи і шляхи, на яких передбачені штучне освітлення.
Будівля відносяться до другої категорії з блискавкозахисту. Блискавкозахист захист виконана стрижневими громовідводами.
Для ліквідації пожежі в приміщенні, де розташовано робоче місце менеджера, застосовуються первинні засоби пожежогасіння. На сходовій клітці знаходиться спеціальний ящик з піском. На стіні є ящик з пожежним стволом та пожежним рукавом з тканинного матеріалу. У робочому кабінеті висить вогнегасник типу ОУ-2.
У кабінеті під стелею є чотири димових пожежних сповіщувачів системи сигналізації, призначеної для виявлення та оповіщення про пожежу.

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ

Охорона праці сьогодні, як ніколи, актуальна. Важко уявити собі успішне підприємство на ринку, керівництво якого «абияк» відносилося б до питань охорони праці. Як відомо, нещасні випадки на виробництві вибивають з колії, часто надовго паралізують роботу підприємства, створюючи не тільки знервовану обстановку в колективі, але і приносячи істотні фінансові втрати.
Вивчення і рішення проблем, пов'язаних із забезпеченням здорових та безпечних умов, в яких протікає праця людини - одна з найбільш важливих завдань у розробці нових технологій і систем виробництва. Вивчення і виявлення можливих причин виробничих нещасних випадків, професійних захворювань, аварій, вибухів, пожеж, і розробка заходів та вимог, спрямованих на усунення цих причин дозволяють створити безпечні та сприятливі умови для праці людини.
Необхідно знати, що цілковито безпечних та нешкідливих умов праці немає. Реальним виробничим умовам притаманна, як правило, наявність певних шкідливостей та небезпеки, наслідком яких є профзахворювання та травматизм.
Організація роботи в галузі управління охороною праці полягає у виборі і формуванні такої структури управління охороною праці на виробництві, котра якнайкраще відповідала б основній меті — забезпеченню безпеки і здорових умов праці.
Метою управління охороною праці є керування і координація роботи підрозділів та відділів в галузі охорони праці, планомірний і цілеспрямований вплив на фактори та умови, що визначають безпеку, нешкідливість, ступінь важкості та напруженості праці на всіх етапах формування виробничого процесу. Управління охороною праці організовується на основі: щоденного контролю умов праці на робочих місцях; щомісячної оцінки рівня безпеки праці на підприємстві
Для забезпеченні високого рівня охорони праці на тур підприємстві «Делі Тур» має пропаганда знань, передового досвіду, новітніх досягнень науки і техніки в цій галузі. Основними методами та формами такої пропаганди можуть бути лекції, бесіди та консультації, плакати і навчально-наочні посібники, тематичні виставки, конкурси, кінофільми, діафільми та ін.

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Березуцький В.В. Основи охорони праці. Ресурси Інтернету: http://otipb.at.ua
2. Вільсон О.Г. Охорона праці. Навчально-методичний посібник. - Видавництво КНУБА, 2002. - 364 с.
3. Гандзюк М. П., Желібо Є. П., Халімовський М. О. Основи охорони праці: Підручник. 2-е вид. / За ред. М. П. Гандзюка. -К.: Каравела, 2004. - 408 с.
4. Грищук М. В. Основи охорони праці: Підручник. -К.: Кондор, 2005. -238 с.
5. Керб Л. П. Основи охорони праці: Навч. посібник. -- К.: КНЕУ, 2003. -- 215 с.
6. Лапін В. М. Основи охорони праці: Навчальний посібник. -Львів: ЛБІ НБУ, 2004. -142 с.
7. Охорона праці в Україні: Нормативні документи/ Упоряд. О. М. Роїна, Ред. О. А. Кривенко. - К.: КНТ, 2004. -436 с.
8. Охорона праці: Запитання та відповіді/ Ред. Ю.Зубенко. -К., 2000. -404, с.
9. Основи охорони праці: Підручник для студ. вуз./ За ред. М.П. Купчика, М.П. Гандзюка -К.: Основа, 2000. -12 с.
10. Охорона праці: Вступний інструктаж з охорони праці/ Укл. Георгій Георгійович Лесенко. - К., 2000. -122 с.
11. Охорона праці. Ресурси Інтернету: http://otipb.at.ua
12. Свідерський А.В. Охорона праці, Мн: МГВт, 2005р., 317с.
13. Указ Президента України «Про невідкладні заходи щодо запобігання виробничому травматизму та професійним захворюванням» від 13.07.2001р. №515/2001
14. Шедецький. Охорона праці. Ресурси Інтернету: http://bamper.info



Категорія: Охорона праці | Додав: ohranatruda (27.08.2012)
Переглядів: 4545 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

 


Разработка и внедрение мероприятий по снижению производственного травматизма

Охорона праці при експлуатації обладнання електричного контактного зварювання

Природне та штучне освітлення приміщень

Предмет та зміст охорони праці на кар’єрах

Психолого-педагогическая подготовка специалистов БЖД

Перша медична та долікарська допомога при гострих отруєннях сильнодіючими отруйними речовинами



Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Цівільна оборона [128]
Пожежна безпека [69]
Безпека життєдіяльності [180]
Охорона праці [292]
Пошук
Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Теги
шум (3)
ЗІЗ (2)
313 (1)
дтп (1)
МНС (1)
СИЗ (1)
ЦО (1)
Надіслати СМС
 

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz